Lapbooki: Kreatywna Nauka w Klasie IVa

„Jest tylko jeden sposób nauki.

Poprzez działanie.”

– Paulo Coelho

Uczymy się angielskiego z lapbookami

Klasa IVa tworzy kreatywne prezentacje na temat czasowników modalnych can i can’t

W naszej szkole stawiamy na innowacyjne i ciekawe metody nauczania. Jedną z nich jest tworzenie lapbooków, czyli obrazkowych map myśli, które zawierają informacje na wybrany temat. Lapbooki są atrakcyjne wizualnie i interaktywne, ponieważ można w nich umieszczać ruchome elementy, okienka, kieszonki i inne ciekawe formy. Dzięki temu uczniowie mogą lepiej zapamiętać i utrwalić zdobytą wiedzę.

W minionym tygodniu klasa IV a

pod kierunkiem p. Joanny Sieczkowskiej

rozpoczęła na lekcjach języka angielskiego

przygodę z lapbookami.

Uczniowie podsumowali w ten sposób pracę z czasownikami modalnymi can i can’t. 

Każdy uczeń stworzył własny lapbook. 

Cele i efekty tego działania były następujące:

  • Uczeń utrwalił i sprawdził znajomość czasowników modalnych can i can’t .
  • Uczeń stworzył kreatywną i interaktywną prezentację własnych umiejętności i ograniczeń w języku angielskim, która będzie służyć jako materiał do powtórki i autooceny.
  • Uczeń rozwijał swoje umiejętności pisania, czytania ze zrozumieniem, wyszukiwania i selekcjonowania informacji, przedstawiania danych w formie graficznej oraz planowania.

Może Was zainspirujemy do stworzenia własnych lapbooków na dowolny temat?

To świetna zabawa i nauka w jednym!

Leave a Reply

Skip to content